Kaip nemokamai sutvarkyti įmonės buhalteriją?

Buhalterija nėra lengvas darbas, dėl to jis dažniausiai patikimas profesionalams, tačiau jei esate maža įmonė, galite tai atlikti patys. Apžvelgsime pigiausius apskaitos programų variantus:

Buhalterija Excel programoje

Kol nebuvo pigios apskaitos programinės įrangos mažoms įmonėms, smulkaus verslo apskaita „Excel“ buvo labai populiari. Buhalterines sąskaitas, bendruosius žurnalus ir kitus reikalingus registrus galima susikurti Excel programoje, labai patogiai vedami įrašai. Buhalterinė apskaita Excel užtruks daugiau laiko nei buhalterinės apskaitos programa, nes daug dokumentų, sugeneruotų apskaitos programa per sekundę, turi būti pildomi rankiniu būdu, pvz., skolų sutikrinimas, PVM sąskaitos faktūros registravimas, darbo užmokesčio apskaičiavimas ir kt. Todėl apskaitą Excel programoje rekomenduojama vesti tik labai mažoms įmonėms, kurios nėra PVM mokėtojos ir per metus išrašo/gauna tik kelias sąskaitas.

Buhalterinė programa Apskaita 5 nemokamai

Pagrindinis šios programos pranašumas yra tai, kad ji yra nemokama. Programoje yra elementariausios ir reikalingiausios funkcijos: pirkimo-pardavimo dokumentų registravimas, kasos aparatų valdymas, banko išrašų importas į programą, ilgalaikio turto apskaita, darbo užmokesčio apskaita, PVM sąskaitų faktūrų ir PVM deklaracijų registrų formavimas, finansinių ataskaitų formavimas. Programa atnaujinama keičiantis apskaitos ir mokesčių įstatymams. Po atnaujinimo programa dažnai būna klaidinga, tačiau ji ištaisoma per kelias dienas.

Apskaitos programa B1

Ši programa veikia internete, jos nereikia įdiegti kompiuteryje, prie jos galima prisijungti iš bet kurio kompiuterio, planšetinio kompiuterio ar išmaniojo telefono. Apskaita vien planšetiniu kompiuteriu ar telefonu beveik neįmanoma dėl mažo ekrano ir nepatogios klaviatūros, tačiau galima greitai įvesti kitą apskaitos operaciją ar peržiūrėti apskaitos duomenis iš telefono. B1 plano mokestis: „Minimalus planas“ 8 € + PVM per mėnesį, „Ekspertinis planas“ 25 € per mėnesį + PVM. Įsigiję „Minimalų planą“ galėsite naudotis pagrindinėmis programos funkcijomis: registruoti buhalterines operacijas, importuoti banko išrašus, vesti darbo užmokesčio apskaitą, formuoti Sodros ir VMI išrašus ir kt. Eksperto plano vartotojai gauna papildomų funkcijų. Įmonės darbuotojams, kurie naudoja tik B1 programėlę pardavimo sąskaitoms faktūroms išrašyti, yra nemokamas darbuotojų planas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *