Paskolos pagreitina daiktų įsigijimą

kreditai

Paskolos pagreitina daiktų įsigijimo procesą. Pavyzdžiui, būsto, kuriam taupyti reikėtų ilgai. Kaip mažesnė atsvara didelėms sumoms yra kreditai. Šio tipo skolinimas taip pat aktualus prireikus ką nors įsigyti, tačiau pirkinių apimtis mažesnė – kreditai, priešingai nei paskolos, paprastai neperžengia kelių tūkstančių eurų sumos, dažnai netgi svyruoja apie kelis šimtus.

Svyruoja ne tik skaičiai, bet ir mintys. Juk sprendimas, ar verta skolintis, yra tarsi svarstyklės. Vieni argumentai skatina priimti vienokį sprendimą, kiti argumentai atlieka atvirkštinę funkciją. Kartais remiamasi nuogirdomis („va tas pasiskolino ir sunkiai sekėsi grąžinti“ ar „kaimyno pusbrolio draugas pasiėmė kreditą, tai lengvai atidavė“).

Ne tik žmonių nuomonės (ir nuogirdos) skirtingos, bet ir paslaugą teikiančių asmenų pasiūlymai. Viena įstaiga akcentuoja mažas palūkanas, kita – išskirtinį patikimumą, sąžiningumą. Kitaip tariant, formuojamas tam tikras įvaizdis, kuris turėtų pritraukti daugiau klientų.

Visgi verta pabrėžti, kad tiek paskolos, tiek kreditai, nepaisant skirtumų, dažnai reklamuojami pasitelkiant ir panašius argumentus. Netgi susidaro įspūdis, kad viena įmonė parengia atsaką kitai. Sakykim, pasiūlymas atidėti įmokas nelieka nepastebėtas. Tai reklamoje pristato kuris nors rinkos žaidėjas – ir gana greitai pasirodo konkurentų reklama, kur siūloma kas nors panašaus.

Norint sukurti ką nors įdomaus pasitelkiamas kūrybiškumas. Žiovulį kelianti TV reklama, kurioje būtų monotoniškai vardijami pliusai, skatintų perjungti kanalą. O kartais tenka susisukti greičiau, tada į reklamas nėra kada kreipti dėmesio. Veikiau į pagalbą pasitelkiamas internetas, ieškoma informacijos, kur galima pasiskolinti. Kita vertus, tai labiau galioja kalbant apie kreditus, kurie, kaip minėta, yra mažesni už paskolas. Be to, pats apibūdinimas, kad kreditas yra greitas, sufleruoja apie ne visai standartines situacijas, apie staigius finansinius pokyčius.

Šiaip ar taip, jei prireikia finansinės pagalbos, iš atminties tikriausiai išnyra viena kita skolinimo įstaigų reklama, imama prisiminti tam tikrus pavadinimus, siejamus su galimybe pasiskolinti.

Kad ir kokios būtų reklamos, kad ir kokiais žodžiais paskolos ir kreditai būtų siūlomi, visuomet svarbu, kad ruošiantis pasirašyti sutartį reikia ne tik skaičiuoti, bet ir mąstyti atsakingai.

 

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *