SEO straipsnių rašymas – be galo populiari paslauga, kuri vis dažniau sužavi jaunus ir trokštančius greitai bei paprastai savo piniginę papildyti jaunuolius ar studentus. O kas čia sudėtingo parašyti trumpą straipsniuką? Toks klausimas iškyla daugeliui norinčių rašyti SEO straipsnius. Deja, toks požiūris toli nenuves. Apie 5 dažniausiai pasitaikančias pradedančiųjų rašytojų klaidas pasakoja internetinės rinkodaros ir marketingo specialistai seoreklama.lt
Klaida Nr. 1: kopijuotas tekstas.
Visiškai identiškas tekstas arba kelios kopijuotos teksto dalys sulipdytos iš skirtingų informacijos šaltinių kliento internetinę svetainę gali tiesiog „nuskandinti“. Paieškos sistemos robotukai kopijuotus tekstus vertina labai neigiamai ir už juos negailestingai baudžia. Paprasčiau tariant, internetinė svetainė ne tik nepakils paieškos sistemos rezultatuose, bet gali atsidurti dar žemesnėse pozicijose. Taigi, jei nepavyksta straipsnio parašyti „iš savęs“ ir tenka skolintis informaciją iš kitų šaltinių, pasirūpinkite, kad ji nebūtų kopijuota.
Klaida Nr. 2: netinkamas rašymo stilius.
SEO straipsnių paskirtis nėra reklamuoti kažkokią konkrečią paslaugą ar prekę, todėl akivaizdi reklaminė kalba labai prastas pasirinkimas. Straipsniuose reiktų labai atsakingai ir apgalvotai naudoti tokius žodžius kaip „puikiausias“, „kokybiškiausias“, „geriausias pasirinkimas“ ir pan. Kodėl? Visų pirma, straipsnį skaitantys žmonės nėra kvaili ir jie puikiai supranta, kad bandote jiems įbrukti naują daiktą ar paslaugą, o tai gali sukelti priešingą reakciją. Visų antra, į tokius tiesioginius liaupsinimus įtariai žiūri ir paieškos sistemos robotukai. Jei naudojate reklaminę kalbą, atminkite, kad kiekvienas teiginys turi būti gerai argumentuotas ir pagrįstas.
Klaida N. 3: klaidos tekste.
Apie klaidas tekste tikriausiai daug pasakoti nereikia. Net ir geriausias rašytojas tekste gali nepastebėti klaidos, tačiau, jei klaidos straipsnyje „bado akis“, vertėtų gerai pagalvoti, kaip toks straipsnis reprezentuoja jus ir jūsų klientą.
Klaida Nr. 4: nepagarba skaitytojui.
Pirmieji SEO straipsniai buvo labiau orientuoti į internetinės paieškos sistemos robotukus, todėl priminė savotišką frazių ar žodžių kratinį, tačiau ši tendencija greitai pakito ir vis dar keičiasi. Vertėtų atminti, kad ir SEO straipsniams yra keliami atitinkami kokybės reikalavimai. Tai reiškia, kad negalima rašyti apie bet ką ir bet kaip. Nuobodus pilstymas iš tuščio į kiaurą – paprasčiausia nepagarba skaitytojui, kuri labai daug pasako apie pačio asmens sugebėjimą rašyti. SEO straipsnis savo populiarumu per šviesmečius nutolęs nuo publicistinių ar pramoginių straipsnių, kurie yra publikuojami naujienų portaluose, tačiau tai nereiškia, kad jis turi būti nuobodus ir neaktualus.
Klaida Nr. 5: „iš oro“ sugalvoti raktažodžiai.
Seoreklama teikiamos profesionalios seo paslaugos neapsiriboja tik SEO straipsnių rašymu bei jų talpinimu. Patyrę SEO specialistai, prieš pradedami svetainės optimizacijos darbus, išanalizuoja raktinius žodžius bei frazes ir tik tada nusprendžia, kokia strategija gali atnešti geriausius rezultatus. Jei atitinkamus raktinius žodžius parenkate tik todėl, kad jums jie atrodo racionaliausi ir geriausi, tikėtina, kad jūsų kliento svetainė išsvajotąsias pozicijas pirmajame paieškos sistemos rezultatų puslapyje matys kaip savo ausis be veidrodžio.