5 patarimai, kaip sukurti gerą logotipą

Logotipų kūrimasLogotipas – pagrindinis įmonės pristatymas. Nuo jo priklauso praktiškai viskas – tiek įvaizdis, tiek sėkmė. Pateiksime 5 patarimus, kuriuos reiktų prisiminti toms įmonėms, kurios užsakinėja sau logotipus. Tai dažniausiai būna jauni ir nepatyrę verslai, todėl papildoma dozė pamąstymui tikrai nepakenks.

1 patarimas. Nustatykite auditoriją. Jei jūsų verslas yra orientuotas į paauglius ir jaunimą, klasikiniai metodai ne tik nepadės, bet ir gali visiškai sužlugdyti jūsų verslą. Čia reikia veržlumo, energijos, artimo bendravimo. Dizaineris tai puikiai supranta, todėl į jaunimą orientuoto logotipo kūrimas yra visiškai skirtingas nuo į B2B ar moterų auditoriją. Iš pat pradžių turite aiškiai apibrėžti savo auditoriją. Tada bus paprasčiau pereiti prie kito žingsnio.

2 patarimas. Vertybės. Kai jau žinote savo auditoriją, galite aiškiai apibrėžti savo verslo vertybes. Ne, misijos ir vizijos nereikia. Jei verslas prasideda, šiuos dalykus pilnai suvoksite gal po pusmečio ar metų, kai pabendrausite su savo pirmaisiais klientais. Vertybės yra visai kas kita. Jos susijusios ir su jūsų išskirtinumais, todėl turite aiškiai apsibrėžti, kuo esate kitokie, nei konkurentai, kokios jūsų verslo vertybės bus pirmame penketuke. Vertybės gali būti nuoširdus aptarnavimas, nemokami patarimai, klientų edukacija, socialus verslas ir t.t. Tai irgi turi įtakos kuriant logotipą. Logotipų kūrimas susideda iš tyrimo ir dizaino, tad pateikdami dizaineriui tyrimo medžiagą, sutaupysite jam laiko, ir daugiau pastangų bus metama į pačio dizaino piešimą ir gludinimą.

3 patarimas. Išskirtinumai. Juos reiktų surašyti viename dokumente. Tai labai svarbu ne tik logotipui, bet ir visai būsimai reklaminei kampanijai, nes per išskirtinumus bus formuojamos ir kitos reklaminės žinutės.

4 patarimas. Nedirbkite dizainerio darbo. Logotipų kūrimas – sudėtingas procesas, reikalaujantis didelės patirties. Praėjo tie laikai, kai už 1 dolerį sukurtas logotipas tapdavo pasauline „įžymybe“. Dabar spontaniškumo yra kur kas mažiau. Dėl to dizaineris turi labai daug pastangų įdėti, kad galėtų jums kažką pasiūlyti. Iš jūsų pusės yra vienas prašymas – neužsiimkite dizainerio darbu, neturėdami tam kvalifikacijos ir žinių. Nenustatinėkite spalvinės gamos, neužsimanykite burbulų, žvaigždučių, debesų ar kitokių klišių, kurios tik pakenks jūsų logotipui, o tuo pačiu ir verslui.

5 patarimas. Skirkite daug laiko. Logotipų kūrimas užima nemažai laiko. Jau mėnesį kamuojasi dizaineris prie logotipo? Nieko tokio, tegul pasikamuoja dar kelis mėnesius. Aišku, atitinkamos bus ir investicijos, tačiau kuo daugiau laiko tam skiriate, tuo geresnio rezultato galite tikėtis. Per dieną ar savaitę gero logotipo sulaukti sunku, nors nėra neįmanoma. Kartais dizaineris pataiko, kaip pirštu į akį ir ilgų kūrybinių kančių kęsti nereikia. Šis patarimas padės jums sutelkti kantrybę, nes ne viskas taip paprasta, kaip atrodo…

Prisiminkite šiuos patarimus, kai kursite naują logotipą. Tikimės, kad jie naudingi.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *