Gamybinė įmonės, savo veiklos procesų gausa išsiskiria iš kitų verslo sričių kompanijų, kas suteikia tinkamam šių procesų sudėliojimui dar daugiau svarbos. Didžiuliai duomenų kiekiai naudojami sprendimams ir analitikai turi būti prieinami greitai ir lengvai, tam kad būtų galima priiminėti savalaikius sprendimus, vadovauti vykdomiems projektams, rūpintis klientais ir darbuotojais ir matyti realią situaciją įmonėje.
Procesų tvarkymas pirmiausia yra svarbus žingsnis, siekiant kaštų mažinimo ir pelno didinimo. Tai neabejotinai yra labiausiai apčiuopiama ir lengviausiai pamatuojama nauda, kurią gali suteikti tinkamai sudėlioti procesai. Daugelis įmonių nustemba, kai vietoje biudžetų karpymo ir griežto taupymo priima sprendimą peržiūrėti esamus procesus ir sudėlioti juos taip, kad padidėja efektyvumas, kurio dėka ženkliai pagerėja rezultatai. Geras procesų valdymas yra orientuotas būtent į kaštų efektyvumo didinimą, supaprastinant operacijas ir duomenų apsikeitimą, automatizuojant pasikartojančias užduotis, gerinant gaminių kokybę ir mažinant verslo rizikas.
Procesų valdymas padeda išryškinti sritis, kurių pagalba įmonė gali mokintis ir semtis patirties iš rinkos. Taigi šalia kaštų mažinimo šiais laikais procesų tvarkymas yra orientuotas ir į lankstumą. Daugelis kompanijų stengiasi greitai reaguoti į rinkos pokyčius ir adaptuotis prie naujų tendencijų. Tam, kad tokie perėjimai būtų kuo paprastesni ir nesukeltų sunkumų, yra svarbu, kad procesai būtų sudėliot taip, kad esant reikalui juos galima būtų atitinkamai perdėlioti. Toks lankstumas neabejotinai suteikia didelį konkurencinį pranašumą, nes leidžia gamybinėms įmonėms imtis naujovių ir reaguoti į rinką daug greičiau, bet neprarandant kokybės ir galimybės tinkamai vertinti situaciją. Čia labai svarbu numatyti įvairius scenarijus ir ateities poreikius, bei įsivertinti ar turimi resursai ir procesai leis imtis norimų pokyčių ir kiek laiko galimai užtruks jų nukreipimas nauja linkme.